De andere kant van de wereld! - Reisverslagen van Floris - WaarBenJij.nu De andere kant van de wereld! - Reisverslagen van Floris - WaarBenJij.nu

De andere kant van de wereld!

Afgelopen mei tot en met September heb ik mijn eerste stage voor mijn opleiding afgerond. Mijn tweede stage is pas echt een uitdaging. 5 maanden lang ga ik stage lopen op een plek waar je waarschijnlijk wel verhalen over hebt gehoord. Down under, Aussies, Aboriginals, Kangaroos, koala's, ik heb het natuurlijk over Australia.

Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in dit voor mij onbekende land.
Wie weet lezen jullie nog verhalen over krokodilworstelen of hoe ik oog in oog stond met een witte haai of een koala.

In ieder geval probeer ik zoveel mogelijk verhalen te schrijven zodat jullie kunnen ontdekken hoe ik het daar heb.

Alvast veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2015

An Unexpected Bushjourney

12 Januari 2015

Welcome in 2015

22 December 2014

Summer is coming!

05 December 2014

Enjoying the weekends.

25 November 2014

Op ontdekkingstocht door Sydney!
Floris

Welkom!

Actief sinds 18 Juni 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3809

Voorgaande reizen:

20 November 2014 - 20 April 2015

De andere kant van de wereld!

18 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Wallonie's leven

Landen bezocht: